&event=init&noscript=1" />

inSPIRIT - minden, amire nőként szükséged lehet.

Kérdésed van? Hívj minket! +36205591758

A szolgáltatásmarketing alapkönyve - Bővített kiadás
A szolgáltatásmarketing alapkönyve - Bővített kiadás
6 900 Ft

A szolgáltatásmarketing alapkönyve - Bővített kiadás

„Az élesedő versenynek köszönhetően a szolgáltatótevékenység fókuszában az ügyintézés minősége, biztonsága és gyorsasága, a meglévő és a potenciális ügyfélkapcsolatok elmélyítése áll. A szolgáltatásmarketing előtt álló legnagyobb kihívás, hogy képes-e javítani az ügyfelek vásárlásélményét, és hogy hogyan tud alkalmazkodni az új technológiák által átformált játékszabályokhoz. A kihívásokra a válaszok ebben a könyvben keresendők. Veres Zoltán munkáját nemcsak a marketing- és PR-szakemberek forgathatják haszonnal, de kétségkívül minden olyan szolgáltatószektorban tevékenykedő vállalat, intézmény vezetői és munkatársai is, melyeknek eredményességét döntően meghatározza, hogy milyen kép él róluk a fogyasztók fejében.”
Domonkos András
a Lombard Lízing Zrt. alapítója

Raktáron :  3 db
6 900 Ft
Részletek

„Az elmúlt évektől kezdődően az ipar 4.0, és azon belül is a digitalizáció gyors fejlődése, alapvető változásokat követel meg a vállalatok menedzselésében és marketingjében. Így van ez a szolgáltatások területén is. Éppen ezért örömmel üdvözlöm, hogy Veres Zoltán az új követelményeknek megfelelően bővítette a 2009-ben írt könyvét. Így ez az új kiadás, megőrizve a korábbi művének erényeit, még a legkényesebb igényeknek is megfelel. Biztos vagyok benne, hogy a könyv mind a szakmában dolgozók, mind az oktatók, hallgatók és a kutatók körében továbbra is alapműnek fog számítani.”
Rekettye Gábor
az MTA doktora
 


Akadémiai Kiadó Zrt.
Szakkönyvek
622 oldal
Kötés: puhatáblás ragasztott
ISBN: 9789634546405
Szerző: Veres Zoltán
Kiadás éve: 1900

Adatok
Cikkszám:
BK24-203178
Kiegészítő termékek